Lejonfisk och oväntad shopping

Nu är vi tillbaka i Kota Kinabalu några dagar innan vi ska bestiga berget! Sista kvällen i Sandakan åkte vi till en mysig restaurang vid hamnen och åt lejonfisk. Kul att få prova lite nya grejer. Det smakade väldigt gott, men såsen som var till påminde mig lite om varm korv med bröd... Vilket kanske tog bort känslan lite! Och som en sann backpacker tog jag med eget vatten till restaurangen - allt för att spara pengar!
Igårkväll när vi kom hit skulle vi ta en snabbtur till shoppingmallet och köpa vantar och tjocktröjor. Det slutade med en hejdundrande shoppingrunda på Asiens "H&M". Farligt. Men är väldigt nöjd. Vi har precis underhållit oss med att lägga upp allt vi shoppat under resan. Min garderob kommer få en facelift när jag kommer hem i alla fall!

Kram från nöjdtjej_93


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: