Tre ynka veckor

Ligger faktiskt hemma i sängen och kurerar mig idag! Har känt mig lite hängig i några dagar, yr och svimfärdig. Det kan bero på brist på vatten, men det känns mer som att kroppen gör uppror på att det bara är tre veckor kvar på resan. Idag är det exakt tre veckor tills vi åker till flygplatsen i Hongkong och beger oss hem.

Tiden har gått så himla snabbt. Det var över två månader sen som vi var på Ko Samui och gottade oss i våra första dagar i solen.
Men jag är så himla nöjd med denna resan. Vi kommer verkligen ha upplevt allt som jag ville uppleva. En massa sol och bad, men också storstäder, shopping, djungeläventyr, tillochmed ett berg kommer vi ha bestigit! Kommer inte på något som jag hade velat göra annorlunda. Sen åker jag med min bästa vän också, vilket gör allt mycket bättre.

Tre veckor, sen är det kramkalas igen!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: