Var är solen?

Lite otur med vädret har vi allt haft är på Ko Samui! Regn alla dagar vi vart här, en liten skur på dagen liksom. Trodde jag lämnade det vädret hemma?
Får kanske erkänna att det inte är fullt så jobbigt för mig som inte riktigt är van vid denna värme och sol, men snart vill jag faktiskt kunna få en hel stranddag!

När molnen tog över idag bestämde vi oss för att ta en fot/thai massage. Oerhört skönt, Joanna låg med gåshud hela timman!
Min massös verkade dock tycka jag var lite jobbig att massera. Hon frågade vad mitt stora myggbett jag har på benet var för nått, varför mina knän knakade och vad för ärr jag hade på ryggen. Det som toppade allt var dock när hon tvärt slutade massera min rygg, anledning?
Hon vågade inte massera min rygg för hon hittade inte mina skulderblad... Inte den andra massören heller. Så ja? Får se vad nästa massör säger, annars kanske detta är något man borde kolla upp? Hahahaha vi tar en drink på det istället!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: