20 dagar

Som några av er vet som har klickat in på denna blogg så ska jag fly landet i tre månader. Jag ska fly till stränder, till storstäder, till hav, till drinkar och böcker. Och jag ska fly tillsammans med min bästa vän Joanna. Och ni som känner mig vet nog redan vem det är. Vi ska under tre månader ta oss igenom alla godbitar i Thailand, Malaysia och Filippinerna. 
Jag lämnar landet den 10 februari och möter upp Joanna i Bangkok när hon landar där den 12. Exakt 20 dagar kvar. Och jag har redan börjat packa. Haha nej inte riktigt. Men jag har börjat lägga fram kläder och annat på soffan för att hinna längta riktigt mycket innan dagen kommer. 
Så här kan ni följa med på en liten del av resan när jag har tillgång till wifi och lusten till att göra er avundsjuka på hur underbart vi har det! Enjoy! 
 
Bjuder på några bilder från våra tidigare, hysteriskt roliga, resor!
 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: