Det är dags för fredagsmys!

Är det fredag så är det fredagsmys som gäller - var man än är!

Har känt mig riktigt hemma på detta lilla hostel/hotell som vi snart har bott på i två nätter. Min bror Patrik och hans flickvän Terese (förlåt, sambo) bodde här för bara några veckor sen. Känns riktigt hemtrevligt att veta att jag går i samma korridor, hälsar på samma personal och delar samma toalett som min kära bror och hans fina sambo har gjort för bara några veckor sedan.

Men imorgon drar vi vidare mot Ao nang för att spendera några nätter i en bungalow och sen vidare mot Phi Phi öarna där vi ska bo på vårt första hostel i Thailand! Men det blir säkert superbra. Hoppas allt är fint med alla där hemma, en massa pussar och kramar!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: