Pangkor

Förlåt för att jag är så dåligt på att skriva här, men det är näst intill omöjligt att ladda upp bilder på denna appen och då känns det så nedrans tråkigt att blogga. Men ska bättra mig! Och för er som har turen att vara vän med mig på Facebook så ska jag försöka ladda upp lite fler bilder där.

Efter några fartfyllda dagar i George town med en massa god mat så är vi nu på en ö som heter Pangkor. Den ligger längre ner på västsidan, ungefär två timmar från Kuala Lumpur.
Det är en väldigt orörd ö, vi har blivit lite av en sevärdhet här eftersom vi verkar vara de enda turisterna här. Men det är ganska roligt när alla barn ropar hej till en, fastän de inte alltid vågar.
Dock är det en ganska turistanpassad ö, en massa hotell, affärer och hur mycket taxibilar som helst! Rosa dessutom - väldigt sött!

Så nu har vi några stranddagar här (om vädret tillåter) innan vi åker till Kuala Lumpur för några dagars shopping och sightseeing!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: