Grattis Wilmer!

Och hallå! Glömde helt gratta min fina pojkvän på hans födelsedag igår här på bloggen. Trodde jag hade fått med alla sociala nätverk, men ack nej!
Så GRATTIS WILMER på din stora 20 årsdag!
Trots att jag inte kunde vara där så var mamma snäll och lämnade min (eller snarare mina) presenter, så jag är inte världens hemskaste flickvän! Fick vara med över Skype när han öppnade och som jag saknade honom. Tre månader ifrån varandra har gått finemang, men nu börjar jag längta efter min prins.
För någon vecka sedan vaknade jag och såg att jag höll mig själv i handen.... Så ja... Behöver lite kramar när jag kommer hem helt enkelt haha.

Nu ska jag passa på att kramas lite med Joanna istället, kommer bli tomt utan henne efter tre månader sammansvetsade!


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: