Running down to the riptide


Satt här i några timmar idag. Först med Louise som sällskap. Hon pillade i mitt hår och masserade mig, till den här underbara utsikten, förstår ni hur fint jag har det? 

När Louise skulle tillbaka till jobbet satt jag kvar och spanade på alla barnfamiljer som var i parken och lekte. Killarna som spelade rugby och jag hälsade på alla hundar som ville komma fram och nosa. Kan bara tänka mig hur ofta alla använder sig av hundtricket här. Nästintill alla som har hund låter de gå utan koppel, så hundarna gör lite som dom vill och hälsar på alla människor de ser - perfekt för singlarna med hund helt enkelt. 

Så tänk er denna utsikten, med solen i ansiktet och Riptide med Vance Joy i hörlurarna. Det är sånna här stunder man sparar och tar fram en jobbig dag. Livet <3 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: