Superintressant lista till er

Hittade en lista jag fyllde i. Vet ju hur roligt det är att läsa, hosthost... Men nu får ni ta det när det har varit lite sämre uppdatering här! 

Tre saker du har gjort idag:
1. Promenerat längs strandpromenaden mellan Bronte och Bondi beach. That view. 
2. Kollat när de spelat in ett tv program på stranden. Kanske skymtar ni mig i en ruta nära er snart? 
3. Lyssnat på podcaster under powerwalk! 

Det bästa som hänt i år?
Att jag tog tag i mig själv och åkte till Australien. Har skrattat som en tok här. Mycket tack vare fina Louise. 

Det sämsta som har hänt i år?
Att vår fina Erik inte finns med oss längre. Kan inte greppa det alls. Vill bara vara hemma i sommar och kramas med alla vänner och minnas Erik. 
 
Tre senaste sms:
1. What do you mean? 
2. Hey Julia whats happening?! 
3. Reklam från Telstra. 
Jäkligt intressant liv min telefon har här i Australien. 
 
Nuvarande besatthet:
Musik: Lyssnar bara på Tenacious D för tillfället hehe. Och Oh My! 
Tv: Brooklyn Nine Nine, en så sjukt rolig tv serie. Se! 
Mat: Youghurt med vindruvor och äpple i. Äter det circus två gånger om dagen. 
 
Mest romantiska som hänt på senaste tiden: 
Det här. 

Hade ont i magen och då går Louise och värmer en handduk till mig. Annars har mina stunder med Coldplay i lurarna och solnedgången framför mig varit ganska romantiska. #loner 
 
Tre saker i ditt skafferi:
1. Nudlar
2. Te
3. Bröd
 
Något du inte gillar hos andra:
Mycket snack och lite action. Man får klaga och sådär till en viss del, men sen måste man försöka ta tag i problemet eller vad det nu kan handla om. 

En dålig sida hos dig själv:
Kan nog ta mycket personligt och har lite svårt att släppa vissa saker, men jag övar mig! 
 
En maträtt du är sugen på prick nu:
Är så mätt! Plus magont så är ganska nöjd för tillfället. Men grillat med lite smarriga såser sitter ju aldrig fel! 

Helgplaner?
Inga planer alls! Nästa vecka åker vi upp till Noosa så jag ska nog bara ladda inför det. Kanske att jag tar in på hostel i Sydney för att träffa lite folk, har nästan blivit lite för bekväm här hos Louise!


Pussar och kramar 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: