Hej igen

Helgen. Känner att jag alltid återkommer till denna lilla hemsidan på söndagkvällar, men ja, det går väll bra det med. 

I fredags blev det en liten spontan kväll med Joanna efter en långpromenad med Jakob och Cross. Lite vin med mera på andra lång, många oklara filmer och bilder på mobilen - vilket alltid är ett gott betyg. 


Och i lördags träffade jag äntligen fina Amanda. Satt och tjötade i några timmar, vilket var välbehövligt! Man blev lite bortskämd under gymnasiet när man träffade alla ens vänner varje dag. #hejfråntanten
Sen blev det jobb på hotellet, mycket folk vilket alltid gör det lite roligare! 

Och idag blev jag hembjuden till Patrik och Terese på brunch. Mums. Hade velat ha Terese hemma som privat kock, jämt. 
Sen var mamma och jag var och grattade Henrik och nu ska jag sätta mig och ordna lite smått och gott. 





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: