Måndag

Vad har du på dig?
GoseT-shirt och gosetights
Hur mår du?
Är sjuk (som vanligt) så tycker väldigt synd om mig själv här under täcket. 
Vad önskar du just nu?
En flygbiljett som är bokad till typ imorgon. 
Vad ska du göra imorgon?
Sova, kurera mig och träffa Jakob och Cross ❤️❤️❤️ 
Vad skrattade du senast åt?
Mitt telefonsamtal med Joanna för en stund sen, systra mi. 
När grät du senast?
Några dagar sen! 
Senaste köp?
Hmm.. Jo! Mitt läppstift från Mac! 

Senast sedda film?
Harry Potter och de vises sten. Har precis läst klart boken så körde ytterligare nostalgitripp med filmen! 
Vem var den senaste som ringde dig?
Hon här: 

Vad stod det i ditt senaste skickade sms?
"Ja precis :) jag tror inte det, jobbar både dag och natt på lördag"
Vem skrev du senast med på facebookchatten?
J-peg aka Jakob Rockmyr 
Vart vill du åka just nu?
Australien! Inte så långt kvar till det i för sig. 
Nästa planerade resa?
Australien, Perth! 
Dagens känsla?
Trött, förkyld, svullen i hela ansiktet. 
En maträtt du inte äter?
Kan nog få i mig det mesta, men brosket på kyckling och sånt blir jag väll inte överlycklig för. 

Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: