Dag tre

Jetlagen är helt okej, försöker gå upp på morgonen när det enda jag egentligen vill är att ligga kvar i sängen några timmar till. Mitt i natten hemma hos er då ju. 

Igår fick jag i alla fall träffat Jonathan och Rachel, sååå himla kul att ses. Och så konstigt att ses här? Tror varken jag eller Jonathan greppade att vi faktiskt inte är i Lerum och ses, utan i Australien. Rachel var gullig och körde oss till ett ställe som jag tror heter Fremantle, ligger vid en hamn, så där åt vi lite fish and chips och mös.

Idag ska jag försöka mig på åka till Kings park. Vi var där en snabbis med Jonathan och Rachel igår, och det var himla fin utsikt över hela Perth så tänkte ta med mig en bok och matsäck dit och sola i några timmar! Har lite svårt att träffa folk faktiskt, mitt hostel är ganska stort (men känns ganska tomt) och de flesta reser i grupper eller som par - så inte så många loners som jag! Men det tror jag ordnar upp sig, i annat fall lär det vara fler backpackers i Sydney när jag åker dit. 
Långt inlägg, men tänkte att några av er kanske är intresserade av det också! Pusspusspuss 
Här åt jag min subwaylunch igår
Och här åt vi fish and chips


(Och ja, jag ska ta med kameran idag så att ni får annat än mobilbilder!) 


Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: