Im here!

I made it! 
Efter ett långt dygn med flyg sitter jag nu på hostelet jag ska vi på de närmsta dagarna. Allt har fungerat väldigt bra. Fick tre säten för mig själv både första och andra flyget och under det sista satt jag brevid en jättemysig australiensisk kvinna! 
Hostelet jag bor på är väldigt stort och har vart nästintill tomt nu sen jag kom. Men hoppas på att det är lite mer folk här på kvällarna! 
Som jag skrev till Joanna, jag ska inte göra någon bedömningen första dagen när jag är trött och känner mig ensam. Imorgon kanske det är okej. 
Ett glas vin för att lugna nerverna i Amsterdam. 
Smygbild på KLs flygplats tror jag 

Pussar och kramar, nu ska jag äta godis och sooooova! 





Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: