En glass om dagen

är bra för magen! 

Mitt ordspråk för mina sista dagar här i Sydney och Australien! Som ni förstår försöker jag njuta till fullo med glass och vara jäkligt passiv (helst på stranden). Jäkligt horisontellt helt enkelt! 
På onsdag är vi hemma igen, så konstigt! Men det känns okej och härligt ändå, har en himla massa roligt inplanerat för kommande helger! Bland annat HÅKAN HELLSTRÖM som min kära bror hjälpte mig att fixa biljetter till igår. Det kommer bli episkt! Mmm. Vaknade inatt och log, var för glad och taggad för att sova tyckte väll kroppen min. 

Nu har Bäje och jag precis varit ute och druckit en mojito, introducerade henne för denna goda drink! Skålade för en fin resa och för vår nya, fina vänskap. 


Puss till er! 



Kommentarer



* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: