Sista dagen

Sista dagen i Australien, hur sjukt är det? Imorgon vid den här tiden sitter jag på ett plan som ska ta mig hem till Sverige - till er! Mellanlandar i Abu Dhabi och i Berlin, så det kommer bli ett långt dygn för mig. 

Låg på stranden idag i några timmar innan vi åt en sista frozen yogurt på vårt stammis ställe. Sen dess har jag packat, packat och packat. Och småfixat med färgning av ögonfransar och målning av naglar. Det känns alltid skönt att vara lite fräsch, så fräsch som man nu kan vara efter 30 timmar på flyg... Önska mig lycka till imorgon och tänk på mig när jag sitter själv på alla plan! Bäje har turen och flyga hem på samma plan som två svenska killar vi reste med, hur gött? Alltid skönt att ha någon att prata med när man får för mycket spring i benen! 

En massa pussar och kramar till er, snart får jag pussa och kramar er på riktigt!!! 








Kommentarer
Louise

Sista dagen på Australien-resan, första på nya-livet-resan!




* Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: